Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi dediklerinde haklisin lakin benim amacim altinin degerlenip beni zengin etmesi degil. Ben iyi kazanan ama bi o kadarda savuran bir insanim. Yarin bu kadar iyi kazanamayabilirim veya giderlerim bu kadar az olmayabilr bu yuzden altini bi kosede param olmasi icin istiyorum. Yatirim degilde guvence olarak bakabiliriz buna.

İsbanktan almayi dusunuyorum altin. Gram mi yoksa ata mi yada tam altin mi
bilmiyorum bu konuda yardim istiyorum.
Para savurmak psikolojik bir sorun. Bu sorunu çözmek yerine sözde çözümler üretmek yanlış, kendini/nefsini eğitmelisin bu konuda.
---
Bu tür araçları alırken banka banka şu rakamı tespit edeceksiniz:

(Satış fiyatı - Alış fiyatı)/Satış fiyatı

En düşük oran neredeyse oradan alacaksınız.

Ata/tam/gram hiç fark etmez. Yukarıdaki oran en düşük hangisindeyse ondan alacaksınız. Oran aynı ise gram alın, daha esnek olur.