Konu
XP ISS 6 da yapılmış website WİN2008 ISS 7,5 da çalışmazmı?-ÇALIŞMAZMIŞ - ASP.NET USTALARI İÇERİ PLS
17-01-2013, 17:11:48
#7
yagizgezer
Sunucuda framework 4 kurulumu? Kuruluysa iisten application pool dan o proje icin 4 u secmen gerekiyor. Halledemezsen ozelden msj atarsan aksam eve gecincenl yardimci olmaya calisirim
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi