Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Merhaba;
Yükseltme işlemi yapılırken en sen varolan db seçimi ekranında mevcut db' yi yazdıktan ve ileri dedikten sonra "Bu versiyondan yükseltme için script bulunamadı." uyarısı çıkıyor ve ilerlemiyor. Eski Dosyaların Üstüne yeni dosyalar yazdırıldı. Sayfanın sağ alt kenarında da 1.09 yazmakta sorun ne olabilir acaba ?