vizeden 80+ alabilecegin kagida 30 veren hoca, finalde hele fulle yakin kagit versen daha cok puanini kirmaz mi? ikincisi vizeden 80+ alacak kadar calismis bir kisi zaten kafadan finalden 60+ alacak kadar biliyor demek, buda sana 30-35 kadar daha not almani saglayacak bilgiyi ogrenmen gerektigini gosteriyor. sence bunun icin kopya cekmek mi mantikli, yoksa zeki oldugunu kendine soyleyip, oturup kopyaya yazacagin seye calismak mi daha mantikli? Ki dusun bide kopya cekerken yakalandigini aranizin bu kadar bozuk olan bir hocanin dersinde...
baska bir bakis acisi ile yaklastim, konuyla pek alakasi yok ama, bu konudan cok cok daha onemli bir cok konuyla alakasi olan bir iki satir yazdim. oyle icimi dokeyim dedim.