üstadım bir mantık vardır

bir sunucu maliyeti lisans ile birlikte sunucu+cpanel+litespeed := 400 tl aylık

bu sunucuya max olarak hepsi çöp site olsa bile aylık her site den 1 tl kazanması gerekli ki bu sunucu parasını cıkarsın

kaldı ki forum da 3 tl yıllık veya 30 tl yıllık vps verenler bile var
biz cok sık kampanya yapardık stoklu örnek 10 tane 20 tane
bu sekil de satışlar devam ettiği sürece bağsettiğiniz sekil de cok konular göreceğiz
biraz da biz hosting sağlayıcıları sizlere kızıyoruz bir maliyet vardır bu maliyet aşağı yukarı bellidir bu maliyete göre müşteri bilinçli olup ona göre alışveriş yapar ise o zaman bu tip kişiler satış yapamaz sizler de mağdur olmazsınız

saygılarımla

fiyat olarak verdiğim sadece örnektir x firma hakkın da isim veya vs bir sey yazılmamıştır

ilave olarak bize haftada bir gün adını bile duymadım hosting satışı yapan arkadaslar devir için mail atıyorlar kendilerine ulaşıyoruz

hemen bize 200 müşteri var kaçpara verirsin diye soruyorlar bizde kendilerine size bir ücret ödememiz mümkün değil siz bu kişiler den zaten bir ücret almışşsınız vede bu hizmeti sağlamak zorundasınız ben size neden ilave para vereyim sizin hammallığınızı neden cekeyim dediğimiz de eee Ferhat bey size toplu müşteri getiriyoruz diyor

bu sekil de uzayıp gidiyor ....