merhaba arkadaşlar iis 6 çalışan uygulamamı iis7 aktarınca çalışmam saçmaladı
HTTP Hatası 500.23 - Internal Server Error
Tümleşik yönetilen ardışık işleme modu için geçerli olmayan bir ASP.NET ayarı algılandı.
hatası aldım halbuki iis6 düzkün çalışıyor nedeni nedir yardımcı olurmusunuz
konu aynı zamanda
http://www.cozumpark.com/forums/thread/366579.aspx
açılmışdır bilginize