merhaba arkadaşlar iis 6 çalışan uygulamamı iis7 aktarınca çalışmam saçmaladı



HTTP Hatası 500.23 - Internal Server Error
Tümleşik yönetilen ardışık işleme modu için geçerli olmayan bir ASP.NET ayarı algılandı.


hatası aldım halbuki iis6 düzkün çalışıyor nedeni nedir yardımcı olurmusunuz




konu aynı zamanda

http://www.cozumpark.com/forums/thread/366579.aspx

açılmışdır bilginize