oğuz altayın resmi twitterden açıklaması
Birazdan ortadaki bilgi kirliliğini tamamen kaldırmak için birşeyler yazacağım ve bu konuyla ilgili son kez dikkate almanızı rica ediyorum.
Biraz önce sırf içinde bulunduğumuz durum için, Ünal Aysal Başkanımızla birebir görüştüm
Sneijder transferiyle ilgili bizzat kendisinin ilgilendiğini, Tranfer için İnter kulübüyle zaten anlaşıldığını daha önce açıklamıştık.
Artık Sneijder'le de anlaşma sağladık yani İnter ve kendisiyle bizim tarafımızda hiç bir pürüz kalmadı, anlaştık !
Şu an geriye kalan tek pürüz oyuncunun İnter Kulübü ile olan sözleşmesindeki detaylar...
Beklememizdeki tek neden bu, şu dakikadan sonra sadece imza atmasını bekliyoruz.
Tahmin ediyorum Perşembe veya Cuma günü bu iş bitmiş olur.
Yazdıklarım birebir Başkanımızla yaptığım konuşmalardır.
https://twitter.com/Oguz_Altay