sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstatistikler ortada neden kimse kabullenemiyor anlamıyorum. Türkiyenin en pahalı takımıda Fenerbahçe. Gerçekleri görmezden gelemeyiz. Tebrik etmek yerine çekememezlik gibi bir durum ortaya çıkarmanın anlamı yok.
idolümsün