Mesela benim silinen konularım oldu. Sesimi çıkardım. Ya zaten patlamaya hazır milleti galeyana getirecek metin yazdım diye silmişlerdir ya da serin üslüp ile fena iğnelediğim için... Sebep belirtmeden herzaman silerler. Neden sildiniz diye sormam.

Çünkü bazı konular silinmez ise içinden çıkılmayacak hale gelebiliyor, ister yasak olan içerik olsun, ister kavga çıkaracak bir konu... Her konuda yöneticilerinizi şeytan taşlar gibi taşlamayın. O koltukta oturmak özelikle bu forum için çok zor