Gümrüğe takılması kötü oldu umarim verirler ürünü bekliyoruz
Ürün verilmemiş. Önümüzdeki pazartesi tekrar gidicekmiş gümrükçü bi tanıdığı ile. Arkadaş konu ile ilgilenmiyor sanırım sadece bana mı gönderdi özel mesaj ben gönderdiğim için. Konuda bir bilgilendirme göremedim.