Doğan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlama Selami!


bende de 3-5 e- li domain var..

e-bilgisayar.com
e-yorum.com
e-fikra.com
e-ilac.com
e-sms.net

İlgilenmek için zaman lazım, para lazım, bilgi lazım, adam lazım.. Yani LazımOğluLazım.. Ahanda LoL oldu :P LoL Sözlük

e-mesaj
e-vatandas diğerlerine göre ön planda bana göre.. Direkt olarak son kullanıcıya ulaşılabilir..Bu da diğerlerine göre değerlidir demek. Zarar ettirmez gibi ama alıcısını bulmak(tamamı için) gerçekten zor oluyor..
e-sms güzelmiş iyi bir proje ile güzel iş yapar sanırım.