tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam gümrüğe takılmayacak mı o 200 dolarlık telefon ? yani vergi vs. astarı yüzünden pahalıya gelir bence.
140-150 dolarlıklar takılmıyorsa bununda takılmayacağını düşünüyorum hocam. bakalım şansımızı deneyeceğiz artık.