yok yanlış anlaşıldım sanırım. Özgün video çekmek için 500 1000 TL vereceğiz demedim. Çektiğimiz özgün veya kopya içerik artık ne ise bunu sosyal medyada tanıtmak sıkıntı. 50k lık bir Facebook hesabı gerçek kullanılıcılı kaç parya satılıyor veya 1000 kişilik twitter hesabı. 500 100 TL bu hesapları almak için harcayacağız. Tabi fake vb. bir durumla karşılaşmayıp dolandırılmazsak. Yani para parayı çeker olayı halen hüküm sürüyor. Hakkımızdan hayırlısı.