Kendi nacizane görüşümü aktarayım hocam. Konunun en altına kalın harflerle "Trade'e bakılmaksızın önce ödeme sonra ürün şeklinde yapılacaktır." yazarsanız satış sonunda sıkıntı çıkmaz. He kimi kullanıcılar bu duruma tepki gösterip açık arttırmaya katılmayabilirler o da başka.

Sorunuza geçecek olursak, trade'lerin dengeli olduğu durumlarda yani 50'ye-30, 10'a 15 gibi durumlarda ve mebla çok büyük oranlarda değilse, önce teklif verenin ödeme yapmasından yanayım şahsen. He eğer teklif verenin trade'i 100 satıcının 3-5 ise bu durumda güvenmesi gereken kişinin, satıcı olması gerekir. (trade'lerde şüphe uyandıracak bir olumsuzluk yoksa tabi)