erkutarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgisayar öğretmenliği eğitim programı malasef hiç geniş değil, emin ol burdai çoğu kişi daha çok şey bilir, madem bilgisayara ilgin var başka bir bölüm seçip bilgisayar ile destekle, yine programlama öğren, alanında farkın olur, ben okudum ama öğrendiklerimin %80 nini dışarda kendim öğrendim, okuması kolaydır emin ol her kazanan bitirir rahat ama atamalar kötü son yıllarda, çok az ataması var
ben zaten programlama dili biliyorum ileri düzeydede bilgisayar bilgim var buna şüphem yok ama işte sınavlarda bilgisayar bilgisiyle değil matematikmenle alıyorlar kahrolası