Arkadaşlar işkur'un grafiker kursuna başladım daha önce biraz photoshop kullanmışlığım olmuştu ama ilerletemedim. Sizce temelden öğrenebileceğim kitap var mı? (Tabii ki kurstaki eğitimle beraber)
Birde neler önerirsiniz kendimi geliştirmem için... Ben bazı yeteneklerin bile gelişebileceğini düşünen bir kişiyim. Şunu yaparsan daha iyi olur vs tavsiyelerinize açığım. Lütfen geyik muhabbetine dönmesin rica ediyorum...