Siz değerli arkadaşlarımın yorumlarına ihtiyacım var. diye bir domainim var.Ne kuracağıma bir türlü karar veremedim. Domain resmen lastik gibi ne yöne çeksen o yöne gidiyor . Bu domain sizin elinizde olsa nasıl kullanırdınız.Fikir verirseniz sevinirim.Teşekkürler