Siz değerli arkadaşlarımın yorumlarına ihtiyacım var. diye bir domainim var.Ne kuracağıma bir türlü karar veremedim.

Domain resmen lastik gibi ne yöne çeksen o yöne gidiyor .

Bu domain sizin elinizde olsa nasıl kullanırdınız.Fikir verirseniz sevinirim.Teşekkürler