dun blogumu yayina koydum ve 20 icerik cektim ekledim. google 60 link indexlemis. icerik cekmenin zarari var mi ?
zararı adsense reklamları ekleyememeniz olucaktır.eskiden kopya içerik adsense açısından sadece kazancın düşük olmasına neden oluyordu.şimdi ise kopya içerikli sitelerde adsense kullanımı banlanmalara neden oluyor...