wertaces adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo yaptırdım ama memnun kaldığımı söyleyemem. Mail olarak logoyu atmıyor. Taklit olması ihtimaline karşı mail olarak göndermesini istedim mail kullanmıyorum diyor (msn den) Böyle esnag görmedim. İşi zayıf. Tavsiye etmiyorum...
evet mail kullanmıyorum, msn üzerinden PSD istedi ve gönderdim.

Konuşmasını bilmeyen bir şahıs. kesinlikle alışveriş yapmayın. Dalga geçer gibi kelimeleri var. sizinle uğraşamam hocam, 2 saat ayırdım sizin için ama yazık gerçekten emeğe saygısızlık ediyorsunuz ben başka birşey demiyorum