Harbi telefon konuşmasından birşey anlamamışsınız o gün iki kişiye telefon gönderecektim ikiside sıfırdı biri siyah biri beyaz sana önce beyaz olanını paketledim diğer arkadaşa siyah yalnız emin değildim. Seni ve diğer arkadaşı aradım pm de attım cevap veren olmadı kargo kapanacağı için mecbur verdim kargoları. Çıkıp giderken diğer arkadaş aradı ve beyazı kendisine göndereceğimi söyleyince tekrar geri dönüp kargocuya rica ettim hemen kargoyu buldular yerlerini değiştirdiler . O karışıkla sana gidecek kablolar arkadaşa gitti diğer arkadaş aparatları koymamıştı.(Ki sanada ilk gönderirken aparatları koymamanı söylediler).Artı sana gene söylüyorum konuşmamızda telefonunu düzeltip geri yollayacaktık şimdi burda böyle yazmanı anlamıyorum .Bu yazışmayı terbiyesizlik olarak algılıyorum senin telefonunu sıfırla değiştirdiğim için yaptığın terbiyesizlik o gün sırf yetiştireyim diye telefoncu arkadaş bile benimle gelip kargocuya rica etti çünkü kapanmak üzereydi kargo kabulü yoktu.İstersen sana gönderilen kargoyu ara ordaki tüm insanlar şahit. Umarım buraya yazmak için iyi bir nedenin vardır. O diğer arkadaşta bu forumda o da yazacaktır çünkü senin isminde onun kargosunda yazılı.Ama emin ol yaptığın şey hiç iyi değil .
Artı yazdığın şeyleri eksik yazmışsın onları da düzelt bence madem süprizimi beğenmedin, söyle arkadaşlara ilk önce aynı ürünü gönderdiğimi düzeltip gönderdiğimi söylemiştin o kadar emindin ki , sonra tekrar arayıp yok benim değilmiş aparatlarını kargola onun parasını ben çekerim dedin. Çok eksik yazı çok. Artı şahlıbey diye biryer yok Şahinbey o okuduğun okunmanda anlaman gibi eksik sanırım. Bir an önce yazını düzelt bu şekilde olmamalıydı arayabilirdin.