İşte yine dönüp dolaşıp, yukarıda yazdığım yere geliyoruz. Kıbrıs bugün bu noktadaysa bizim yüzümüzden. Politikacılar, sanatçılar, onlar, bunlar hepsi bir şekilde rant sağlamış yıllardır, sağlamaya da devam ediyor.
Durum böyle olunca Kıbrıs halkı da bir şey yapamıyor, yapacak ne gücü, ne nüfusu ne de maddi durumu var.
Lefkoşa da aylardır sokaklar çöplerle dolu, belediye grevde, bir sürü kurumu grev yapıyor. Ancak grev yapan işçileri çıkartıp yerine Türkiye'den işçi transfer ediyorlar, lafla peynir gemisi yürütmeye çalışıyorlar...
Kıbrıs Türk tarafı mesela İngilizlerin, rumların, fransızların ne bileyim farklı birilerinin elinde olsaydı burayı dünyanın en önemli merkezlerinden birisi haline getirirdi.
Bold olarak aldığım kısmın konuyla alakası yok lefkoşa belediye başkanı dolandırıp gitti ve belediye'de şuan 2 türk var ki belediye şuan zaten çalışmıyor.Kanunda bir açık var bel.başkanı içeride girse yönetebiliyor onun için seçimleri bekliyorlar.Şuan çöpleri toplanmayan tek yer
girne kapısı.Çöpleri toplayanda yakın doğu
"belediyesi"
konu dışı yorum yaptım ancak bilmiyorsanız başkalarınada bu şekilde aktarmayın.
Kıbrıstaki işci seçimi,kuralları Türkiye'de bile yok.