Konu
Kuzey Güney Başlığı
18-12-2012, 17:07:53
#4
Exwore
Bütün diziler ile ilgili bir sonra ki bölüm hakkında yorum yapılıyor fikir yürütülüyor ama bu dizi hakkında bir türlü yorum yapılmıyor Ece Yörenç'i tebrik etmek lazım. Bir bölüm yorum yapıyorsunuz öbür bölüm tüm tezinizi çürütüyor.