Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne primi yahu Pendik bizi yendiğinde GS'liler Pendik üzerinden prim yaptı o zaman. Pendik çıksa şimdi ilk 11 çıkıp derbi havasında maç mı oynayacaklar Ya da Pendik'li bir oyuncu çıksa laf söylese kaale mi alacaklar. Senin mantığına göre böyle.

Nasıl bir kafa yapınız var çözemiyorum. Daha doğrusu anlayamıyorum.
Alıntı
1461 üzerinden prim yapan kendini bilmez "bir kaç fenerbahçeli" arkadaş şimdi 1461'i takmaz oldu

...