Ne primi yahu

Pendik bizi yendiğinde GS'liler Pendik üzerinden prim yaptı o zaman. Pendik çıksa şimdi ilk 11 çıkıp derbi havasında maç mı oynayacaklar

Ya da Pendik'li bir oyuncu çıksa laf söylese kaale mi alacaklar. Senin mantığına göre böyle.
Nasıl bir kafa yapınız var çözemiyorum. Daha doğrusu anlayamıyorum.