YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eti cangayı da ben tatmadım bu da kayıp mı yoksa? hocam toblerone benim bir numaralı çikolatam ya bence kayıp yani
Hocam çangayı denemelisin hem bütün fındıkları var. Hem de fiyatı 75 krş. Toblerone 75 krş olsa ben üç öğün yerim