JeSuisTurc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
to artmasindan korkuyorm yani artsa bi sknti olmaz diyosunuz? surekliligi olacagini dusundugum bir video formlarda paylasilmis cunku bu cok iyi. yani arkadaslar az izlenim ve az tik ilede kazaniliyor ilk defa tbm 20 gördüm oda kendimde sagolun arkadaslar.
Hile yaparsanız %0,95 ile %10 TO arasında hiç bir fark yok. %0,95 TO ile de banlanırsınız. O nedenle (ani artış olmadığı sürece) TO'dan korkmayın. %2 olsa güzel olur.

Bu arada değeri küçümseyenler olabilir. Onlara çok takılmayın. Bu değeri alamayan yüzlerce kişi var bu forumda.