Takıma sahip çıkmaktan mı bahsediyoruz burada? İkisi de Fenerbahçe'li olan kameraman ve muhabire sırf işini yaptıkları için saldıran eşkiyalardan bahsediyoruz. GSStore'u yakanlardan bahsetmiyorum bile. Hepsi şehir eşkiyası Fenerbahçe takım otobüsünü taşlayanlar da şehir eşkiyası sen bunların destekliyorsan eğer sende bir şehir eşkiyasısın. Ne yapayım aa bak ne güzel dövüyorlar işini yapan adamı mı diyeyim? Ne mantık dışı yorumlar yapıyorsunuz ya...
Aynı şekilde onlar deplasman varken,2 tane gül gibi renktaşımızı maç sonrası bıçaklayarak öldürdükleri zaman gelip burada böyle konuşmadın,12 yaşında ki kardeşimizi maç sonrası tekme tokat dövdükleri zaman burada ahkam kesmedin ; şimdi gelip burada bana eşkiya diyorsun sırf neden? GSStore yanmış diye.Harbi örnek taraftarsın sen aynen devam et.
http://spor.internethaber.com/spor/s...di-124289.html