arkadaşın alabiliyor, bu sene inanılmaz rağbet olduğundan kimlik yetişmedi henüz bende alamadım, şifre, öğrenci belgesi gibi şeyler verilmiyor pek ama bu sene istisna olarak kimlik verilecek dendi (beşiktaş aöf) bu arada kimlik olmadan sadece o belgeyle sınava da girilemiyor.