2010 senesinde aşağıdaki linkte ilk r10u seviyorum avatarlarını ücretsiz olarak herkese sundum. çok büyük ilgi görmüştü.
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...tari-ozel.html
ŞİMDİ YİNE
HERKESE ÜCRETSİZ YENİ R10U SEVİYORUM ÖZEL AVATARLARI hazırladık. 2013 e AVATARSIZ GİRMEYİN
ilk olarak 2 çalışma ile başlıyorum seçenekleri artıracağım.
AÇIKLAMA:
Avatarlar sabittir. SADECE lovemove yazan kısma istediğinizi yazabiliriz..
Konuya istediğiniz yazıyı ve avatar no sunu yazarsanız size özel avatarlarınız hazırlanacak ve paylaşılacaktır.
AVATAR 1:
AVATAR 2:
AVATAR 3:
AVATAR 4:
yeni
özelden ücretsiz logo talebi almıyorum.
ilk etapta 30 kişiye kadar hazırlayacağım. Duruma göre sayı artabilir...