2010 senesinde aşağıdaki linkte ilk r10u seviyorum avatarlarını ücretsiz olarak herkese sundum. çok büyük ilgi görmüştü.

https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...tari-ozel.html

ŞİMDİ YİNE HERKESE ÜCRETSİZ YENİ R10U SEVİYORUM ÖZEL AVATARLARI hazırladık. 2013 e AVATARSIZ GİRMEYİN

ilk olarak 2 çalışma ile başlıyorum seçenekleri artıracağım.

AÇIKLAMA:
Avatarlar sabittir. SADECE lovemove yazan kısma istediğinizi yazabiliriz..

Konuya istediğiniz yazıyı ve avatar no sunu yazarsanız size özel avatarlarınız hazırlanacak ve paylaşılacaktır.

AVATAR 1:




AVATAR 2:



AVATAR 3:



AVATAR 4: yeni



özelden ücretsiz logo talebi almıyorum.
ilk etapta 30 kişiye kadar hazırlayacağım. Duruma göre sayı artabilir...