Bende aynen sizin gibi dusunuyordum. Cevrem baya var. El ilanlarini ilceme veya okuluma dagitarak reklam yapabilecegimi dusundum. Ama okulda anket yaptigimda %70i facebook, twitter var ne gerek var diyorlar ama bilmiyorum.
hıımm bi bizim okuldada araştırmak lazım aklıma başka bir proje glemiyor :|