makinist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence 5 gün içinde sıralamaya girmiş olmak bile güzel. Yeni açılan sitelerin sayfaları indexlense bile bazen sıralamaya girmesi zaman alıyor. Fakat arkadaşın dediği gibi zamanla sıralama yükselirse kalıcı oluyor. Alexayı bende önemsemiyorum.
Yorumunuz için teşekkürler.

gullpasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabret hocam, 2 ay sonra yeniden hortlat konuyu bence. daha derinlemesine inceleme, görüş alabilirsin bence.
olabilir yaparım bunu 2 ay sonra yine aynı ilerleme devam ediyorsa zaten bi gelişme vardır (: dimi