Bu ne yüzsüzlük?
Hala buraya gelip nasıl mesaj yazabiliyorsunuz anlamış değilim.Habersiz duyurusuz bir anda kapanıyor sunucum.Yedek felan verilmiyor. Sitenize giriyorum site kapalı. Messenger'a bakıyorum oda kapalı. Bu nasıl hizmet biz sizin köleniz miyiz kafanıza göre sunucuyu kapayıp hadi be sende +3 gün eklerim faturana olur biter diyorsunuz. Sizin yüzünüzden ekim ayından beri uğraştığım server ımdaki oyuncu sayısı 10 a düştü. Bu bir değil iki değil. 2 ay öncede aynısını yaptınız yine oyuncu topladım. 5 Gün kapattınız faturana 5 gün ekleyecez olup bitecek dediniz.O zaman da sunucumda oyuncu kalmadı.Neyse canınız sağolsun deyip itimat gösterdik.Anlaşılan sazan yerine konmuşuz. Bu nasıl bir anlayış parayla size kölelik mi yapacağız. Bir işi yapıyorsanız adam gibi hakkını vererek yapın. Ha sizin hizmetten anladıgınız 5 gün kapatırım 5 gün ilave ederim ise devam edin.Ayrıca sunucum 4 Aralıktan beri kapalı.Ödemelerimi size eksiksiz yapmış bulunmaktayım. 15'ine kadar günüm varken sunucum kapandı.O günden itibaren hiç bir şekilde bilgilendirilmedim. Yazık gerçekten yazık bir de burada haklı gibi yazmışsınız. Hiç mi utanmadınız gerçekten çok merak ediyorum.
Adınıza şikayet konusu açılmıştır bilginize ;
https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1066375436