MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki Hocam İş Buluyorlar...

Herşey Torpil Değildir ki.

Mesela Ben 2 Yıl MYO Okudum Sonrada İşletmeye Yazıldım 3. Sınıftayım. Bitirince İşim Hazır. 4 Yıllık İşletme Mezunu Olarak Bitiriyorum...

KPSS Lisansdan Giriyorum ve 4 Yıllık Mezun Oluyorum.

Yani 4 Yıllık Bir Fakültenin İyisi Kötüsü Olmaz Hepsi İyidir.

...
Özel sektör de durumlar nasıl?