Tabiki Hocam İş Buluyorlar...
Herşey Torpil Değildir ki.
Mesela Ben 2 Yıl MYO Okudum Sonrada İşletmeye Yazıldım 3. Sınıftayım. Bitirince İşim Hazır. 4 Yıllık İşletme Mezunu Olarak Bitiriyorum...
KPSS Lisansdan Giriyorum ve 4 Yıllık Mezun Oluyorum.
Yani 4 Yıllık Bir Fakültenin İyisi Kötüsü Olmaz Hepsi İyidir.
...
Özel sektör de durumlar nasıl?