@Karyotip,
Sen, kendi etik değerlerin ve ahlakın için tasalan. Başkasının ne yaptığı başkasını ilgilendirir. Başkaları hakkında yorum yapmaktansa, ne demiş atalar? Kendi kapının önünü süpür. Kendi işinin peşinde ol, başkasının işinin değil.
Ben "kullanıyorsun" demedim, sana soru cümlesi kurdum. Cevaplamayan sensin. PC'inde kullandığın her programın lisansı var mı?
"Siz" diye hitap edip de "3. kişi olarak" diye imada bulunmak ve bu imanın asıl anlamının ne olduğu belli iken hala neyin hakaretinde bulunmadım diyorsun? Niye 3. kişi dedin? Demek zorunda mıydın? Haddinizi bilin, hakaret etmeden konuşmasını öğrenin. Bana 3. kişi diyen şahsa ben tip derim. Sebep, sonuç ilişkisi denir buna.