O eklentiyi biliyorum. Ben de o eklentiyle facebook beğen kutusunu çıkartıyorum. Eklentinin süre ayarı var. Mesela 1 saat olarak ayarlarsanız, bir kere kapatan kullanıcıya bir daha 1 saat boyunca çıkmıyor.

Bu sistem kullanıcıya zorla birşey yaptırmıyor, indirme başlatmıyor, başka siteye yönlendirmiyor. Sadece bir afiş ve kullanıcı eğer ilgilenmezse bunu kapatabilir. Verdiğiniz adsense politikalarıyla bu splash'in hiçbir çelişir noktası yok.

Benim görüşüm, problem oluşturmayacağı yönünde.