mre renginizi bildiğim için birşey diyemeyeceğim. Boş muhabbetten başka birşey yapmıyorsunuz. Israrla fenerbahçe konularındasınız. Adım gibide eminim bugün fenerbahçeyi desteklemediğinizi. Ayrıca milliyetçiliği bence bilmiyorsunuz. Bilseniz ztn anlarız sana ve diğer arkadaşa cevap yazmak istemiyorum daha fazla. Her fenerbahce konusu sızın yuzunuzden karışıyor. Neden ısrarla kendinizi bukadar antipatik konuma getiriyorsunuz onuda anlamıyorum. Gidin kendı takımınızla ılgılenın.