valla hocam satan oldu gördüm, forumda hemde bende bi ara 4ü satıp alayım dedim ama iostan vazgeçemedim.
valla bende işte ios a dönüyorum. iphone 5 alacağım geliyor 14 aralıkta oyüden satıyorum. satış konu baltalamaya çalışan ormancılara rağmen günceldir...