bartowski he

sizde ali bartowski siniz dimi hocam

çok ince oldu bu biraz neyse,
ya dediğim gibi paran olması gerekiyor ilk başta, şirket kurman gerekiyor, muhasebecinin özel olması gerekiyor, zeki destek elemanların olması gerekiyor, tedarikçerilerin delikanlı olması gerekiyor.
Muhasebecinin özel olması ne gibi bir getirisi oluyor onu anlamadım?
ilk mesajda anlasiliyor ki bu isin ABC'sini bile bilmiyorsunuz hocam. onun icin bu isten vazgecin eger elinizde 1M TL yoksa...
Abartmayın lütfen. 1milyon lira nedemek?
Elinizde stok varsa, genel olarak değilde daha dar ürün kitlesi olacaksa, başarılı olabilirsiniz. Zamanla güzel yerlere gelebilirsiniz. En azından 40-50 milyar para ayırmanızda fayda var. Eticaret reklama bakıyor ne yazıkki.