şu trabzonlular ne zaman bizim konularımıza yazmaktan vazgeçecek merak ediyorum. Yol alın bi işinize bakın yahu.

Son maç pek iyi olmadı. Bu maçta da açıkçası guzel futbol beklemıyorum ama yinede kadıköyde galip geliriz.