Bıktım bu tartışmalardan.

Ben çevre baskısına karşıyım. Bunun dışında kim neye inanıyorsa onu yapsın.

Kapanmak istemeyen ve aile/çevresi yüzünden kapanan çok kişi var ve bunlara üzülüyorum. Bu çok yanlış ve çok gerici bir hareket. Ama inancı için içinden gelerek kapanan akraba/tanıdıklarım var. Hiçbir şey söylemeye kimsenin hakkı yok.

Yok rahatsız oluyormuş da bilmemneymiş de. Reklamdan başka birşey değil yıl olmuş 2012, millet uzayda üs kuruyor güneş sistemini bitirdi neredeyse öbür galaksilere zıplayacak, bizim ülkemizde hala türban konusu var. Sanırım yine yapay gündem gerekiyor, yine alttan alttan halkın hoşuna gitmeyecek yasalar geçecekse böyle tartışmalar yine çıkar ortaya.

Yazık.