HKND ve kaptan75 logoları yollandı şu aralar işlerimiz biraz bol gidiyor arkadaşlar size zaman belirtilmedi en kısa sürede logolarınız yollanacaktır
Determinant vazgeçilmiş olsaydı iki kişiye logoları yollanılmazdı ayrıca sizden maddi anlamda bir ücret aldıkmı ve ücretinizi ödediğiniz halde işinizi teslimatını yapmadıkmı lütfen konuyu bulandırmayalım
Güncelleme : logolar en kısa sürede teslim edilecektir verdiğimiz gecikme için özürlerimi sunmak istiyorum
Yapılan çalışmalar indirebilirsiniz
http://176.31.29.110/picture/01.jpg http://176.31.29.110/picture/02.jpg http://176.31.29.110/picture/03.jpg http://176.31.29.110/picture/04.jpg http://176.31.29.110/picture/05.jpg http://176.31.29.110/picture/06.jpg http://176.31.29.110/picture/07.jpg http://176.31.29.110/picture/08.jpg http://176.31.29.110/picture/09.jpg
Son düzenleme : Arkadaşlar milenyum ve massum rumuzlu arkadaşlara logoları yollandı oyun404 ve sorgu isimli logoların sahipleri pm ile dönemeleri rica olunur yarın diğer arkadaşlarada logoları yollacak size son atmış olduğum p.m cevaplandırmanızı rica edecem iyi günler hayırlı çalışmalar