HKND ve kaptan75 logoları yollandı şu aralar işlerimiz biraz bol gidiyor arkadaşlar size zaman belirtilmedi en kısa sürede logolarınız yollanacaktır

Determinant vazgeçilmiş olsaydı iki kişiye logoları yollanılmazdı ayrıca sizden maddi anlamda bir ücret aldıkmı ve ücretinizi ödediğiniz halde işinizi teslimatını yapmadıkmı lütfen konuyu bulandırmayalım

Güncelleme : logolar en kısa sürede teslim edilecektir verdiğimiz gecikme için özürlerimi sunmak istiyorum

Yapılan çalışmalar indirebilirsiniz

http://176.31.29.110/picture/01.jpg

http://176.31.29.110/picture/02.jpg

http://176.31.29.110/picture/03.jpg

http://176.31.29.110/picture/04.jpg

http://176.31.29.110/picture/05.jpg

http://176.31.29.110/picture/06.jpg

http://176.31.29.110/picture/07.jpg

http://176.31.29.110/picture/08.jpg

http://176.31.29.110/picture/09.jpg

Son düzenleme : Arkadaşlar milenyum ve massum rumuzlu arkadaşlara logoları yollandı oyun404 ve sorgu isimli logoların sahipleri pm ile dönemeleri rica olunur yarın diğer arkadaşlarada logoları yollacak size son atmış olduğum p.m cevaplandırmanızı rica edecem iyi günler hayırlı çalışmalar