Kelepce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz fazla vereydin bari. İnsan 5 TLye elini sallamaya üşenir. Yapan var diye emeği bu kadar küçümsemeyin. Az merhamet...
Hocam 7 TL verecem , e-mail adresleride ben veriyorum , sadece siz blog sitelerine üyelik acacaksiniz diğer arkadaş yapamadı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:59:22 -->-> Daha önceki mesaj 16:32:59 --

Şuan bi arkadaş ile anlaşma yapıldı