Ufak bir sipariş için 11 lira kargo ücreti çıkarmasını biliyorlar. Sırf bu yüzden 3-4 defa vazgeçtim almaktan ve hep aynı bahaneyi söylediler. "Artan kargo maliyetlerinin farkındalarmış"
Aralarında uzun zaman olmasına rağmen hep aynı şeyi söyledir. Küçücük firmalar bile 3 liraya kargoyu gönderiyorken bunların o kadar ücret çıkarmaları tamamen beceriksizliği onlara da söylediğim gibi.
Şimdi de sünger için yorgan yakıyorlar