Sıkıntı ne ben onu anlamadım ?

Bahadır kendi denediği, belli bir başarı yakaladığı bir taktiği paylaşmış, yazmış.

Şimdi verilen taktik yanlış mı ? Değil !
Somut bir başarı varmı ortada ? Var !
Bu sektörde yapılan bir ilk mi ? Değil !
R10'da en bu kategoride en son video ile ilgili veya link building, link wheel vs.. vs.. ile ilgi paylaşılan konuların sayısı kaç ? yok denicek kadar az.

Demiyorki adam bu konuda bu taktik ile 1. sıraya cıkarsınız,
Demiyorki ben bu paketi satıyorum buyrun alın diye.

Kendi bildikleri deneyimledikleri ile ilgili SADECE PAYLAŞIM yapmış herhangi bri ticari kaygı gütmeden.

neden bu kadar yıpratmaya çalışıyorsunuz ki ?

Ahanda forum burda daha iyi bir paylaşım siz yapın sizi görelim.