Hocam direk savcılığa suç duyurusunda bulun nitelikli dolandırıcılıktan alırlar adamı sonuçta gitti gidiyor yazışmalarıda elinde her türlü kanıtında var. avukatada gerek yok sana bu işin masrafı sıfır.
Teşekkürler cevap için ben de öyle düşünüyorum. Umarım sorunsuz olur benim için.