ayrıca,tehlike konusuna gelince.bi sorun olacagını sanmam çünkü birden fazla gmail hesabın,youtube hesabın olabilir.birden fazla adsense hesabın yoksa,onlar önemli degil.zaten ben tüm kanallara 1 firefox penceresinden giriyorum.sag üst köşede diger hesaba geç diye seçenek var,birisinden digerine atlıyorum.yasak olsa youtube buna izin vermezdi,özel vede yasak bişey yapmıyorum ben
Evet hocam kesinlikle bir sorun teşkil etmiyor haklısın.
ref:
http://google.about.com/od/youtube/f...els_number.htm