Evimin arkasında balkondan izlerim sizleri kondisyonum sıfır falcao gibi forvetdim bir zamanlar

)
yo öyle olmaz illa gel

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 02:02:31 --
daha merkezi bir yerde olursa ben varım. Furkan ı da sürüklerim getirirm maça muhtemelen :d
merkezi olarak neresi ? benim için fark etmez yani