onRLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evimin arkasında balkondan izlerim sizleri kondisyonum sıfır falcao gibi forvetdim bir zamanlar)
yo öyle olmaz illa gel

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 02:02:31 --

Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha merkezi bir yerde olursa ben varım. Furkan ı da sürüklerim getirirm maça muhtemelen :d
Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaparsak iyi olur.
merkezi olarak neresi ? benim için fark etmez yani