Hazır konuyu görmüşken bende bir soru sorayım. Arkadaşlar 2. çek gönderiminden sonra mesaj göndererek banka transferi olarak ödeme alınabileceğini söylemiş. Peki göndereceğimiz mesajda banka bilgilerinde neler bulunmalı? Ödeme yurt dışından yapılacağı için ekstra bilgi göndermemiz gerekiyor mu?
Teşekkürler.