Bu yorumum almak için değil sadece bütün yorumları okuduktan sonra atmak istedim.Konunun en başında şöyle bir ifade geçiyor:
''Site %100 'e yakın özgündür. İçinde 631 Yazı bulunmaktadır. Her ay yazar gideri olarak 400 TL ayırmanız yeterlidir. Site Host Masrafı Aylık 9.99 $ dır.''
Yukarda ise yazarlara 3000 tl harcandığı ve host giderleri 1500 tl yazıyor.
Amacım konuyu baltalamak değil.
Isteeee, adam atiyor bol keseden bunu anlamak icin zor olmamasi gerek
Arkasina da 2-3 saksakci aldi mi bu is tamamdir.
Bu konu site satisi icin degil de bos bosuna govde gosterisi ve polemik acmak icin acilmis gibi gorunuyor.