SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yorumum almak için değil sadece bütün yorumları okuduktan sonra atmak istedim.Konunun en başında şöyle bir ifade geçiyor:

''Site %100 'e yakın özgündür. İçinde 631 Yazı bulunmaktadır. Her ay yazar gideri olarak 400 TL ayırmanız yeterlidir. Site Host Masrafı Aylık 9.99 $ dır.''

Yukarda ise yazarlara 3000 tl harcandığı ve host giderleri 1500 tl yazıyor.

Amacım konuyu baltalamak değil.
Isteeee, adam atiyor bol keseden bunu anlamak icin zor olmamasi gerek

Arkasina da 2-3 saksakci aldi mi bu is tamamdir.

Bu konu site satisi icin degil de bos bosuna govde gosterisi ve polemik acmak icin acilmis gibi gorunuyor.