Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki Ben ne yapabilirim?
Şahıs firması kurarak işe başlayabilirsin. Şahıs firması kurmak çok kolaydır.
Bir Muhasebeci ile çalışırsın. Muhasebeci senin tüm gelir gider işlerini ve beyanname işlerini takip eder. Senden aylık 50TL gibi bir ücret alır.
Kazandıkça vergi verirsin kafan kulağın rahat eder.
radmin hocam sanırım senin vergilerden haberin yok

Hizmet sektöründe girişi olmayan bir kalem için fatura kesersen

%18 KDV ekleniyor
%20 kazanç vergisi ekleniyor

Kazancın %40'a varan bir oranı devlete gidiyor yani.