FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ünlü markaların Android yüklü taklitleri var onlara dikkat edin sakın orijinal diye sipariş vermeyin.
demişsiniz ama velakin 250 300 satılan replika 4s ler var iphone dokunmatiği vs. çok iyi ekrançözünürlüğü kasma filan yok .? ben aldım öyle bi de
Orijinal ve taklitleri var birbirine karıştırmayın demişim işte ? 1.500 liraya satılan telefonla 300 liraya satılan telefon bir olur mu ?

iPhone imei atılamıyor.

YILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şimdi alalımmı almayalımmı kafamı karıştırdınız?

bu orijinal yazan teller orjijinalmi değilmi?

iphone 4 alsam imail atırlırmı
Marka olanlar zaten belirtilmiş siztede

ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orjinal telefonlar var mı hocam ? Varsa BlackBerry 9900 Bold yeni çıkandan var mı ?
http://www.tr.duckrock.com/For-Black...M-Mobile-Phone

Türk parasına çevirirsek 822 liraya geliyor.